Питання і відповіді
Замовлення на сайті
Як оформити замовлення?
Виберіть товар із каталогу та натисніть кнопку «У кошик». У шапці профілю розміщено кошик, в який потрібно перейти. У розділі «Кошик» можна змінити кількість доданого товару, або повернутись далі в каталог до асортименту інших товарів. Якщо ви визначилися з вибором, натисніть кнопку «Оформити замовлення» у розділі «Кошик». Далі заповніть всі поля для оформлення замовлення та натисніть «Підтвердити замовлення». Чекайте на зв'язок з менеджером.
Навіщо потрібна реєстрація на сайті?
Зареєстрований користувач має безліч переваг:
- ви стаєте учасником дисконтної програми (накопичувальних знижок);
- ви бачите всю інформацію про статус замовлення, історію своїх покупок;
- завжди будете в курсі акцій та новинок, отримуючи повідомлення на пошту.
Як зареєструватися на сайті?
Для реєстрації в інтернет-магазині ProstoPrelest перейдіть до розділу «Профіль» та заповніть порожні поля відповідною інформацією, далі натисніть «Зареєструватися».
Як дізнатися, що моє замовлення прийняте в роботу?
Усю інформацію про замовлення можна переглянути в розділі «Профіль», якщо ви є зареєстрованим користувачем.
Як дізнатися, що зараз відбувається із моїм замовленням?
Усю інформацію про замовлення можна переглянути в розділі «Профіль», якщо ви є зареєстрованим користувачем. Або зателефонуйте за вказаним номером у шапці профілю.
Як додати товар на замовлення чи замінити товар на інший?
Якщо ви вже оформили замовлення на сайті, але хочете додати або внести зміни до замовлення, то для цього потрібно зв'язатися з нашим менеджером. Напишіть в Viber або зателефонуйте. Всі номери, вказані в шапці сторінки або внизу сайту.