Упаковка кожного товару має інформацію про склад, термін придатності, виробника і т.д, поряд з цим там присутні спеціальні знаки та символи. Ви колись замислювалися про те, що насправді кажуть усі знаки на косметичній упаковці?
Велика кількість різних знаків і символів, насправді позначають важливу інформацію та інструкції, правила зберігання та використання, та іншу важливу інформацію, яка обов'язково знадобиться споживачеві. У цій статті ми хочемо звернути вашу увагу та пояснити значення найпопулярніших знаків та символів, що зустрічаються на косметичних товарах нашого інтернет-магазину ProstoPrelest.
Які бувають найпопулярніші символи на упаковці з косметикою?
PAO (Period After Opening) – символ, що означає період використання продукту після першого відкриття, за умови правильного використання та зберігання. Цифра на малюнку означає кількість місяців, а літера "М" - місяць.
(Best Before End Date) – символ піщаний годинник на упаковці косметиці означає термін придатності продуктів і зазвичай знаходиться поруч із точною датою. Найчастіше пісочний годинник використовується, коли термін придатності продукту становить менше 30 місяців. Особливо це стосується продуктів без консервантів.
(Refer to Insert) – символ руки у відкритій книзі вказує на те, що на коробці або листку-вкладиші є інструкції, які слід прочитати перед використанням продукту. Ви часто знайдете цей символ на невеликих продуктах, таких як олія для волосся, наприклад. Причина в тому, що на упаковці часто недостатньо місця для інформації або списку інгредієнтів.
Маленька літера "е" - вага нетто. Законодавство вимагає вказувати чистий вміст косметичного продукту на упаковці у грамах або мілілітрах. Знак у вигляді літери "e" позначає вагу продукції без урахування ваги тари. Найчастіше такий знак можна побачити на спреях чи лаках для волосся.
(Cruelty free), або «стрибаючий кролик» - символ став першим міжнародно визнаним символом продуктів, які не тестуються на тваринах і гарантує, що жодні випробування на тваринах не проводилися на жодному етапі розробки продукту.
(Green Dot Symbol), "Зелена точка" - такий знак часто буває білим або чорним. Але, незалежно від відтінку, товарний знак у вигляді переплетеної стрілки демонструє, що компанія є учасником схеми переробки та утилізації відходів упаковки. Всі компанії в Європі повинні за законом переробляти та утилізувати відходи упаковки, як правило, через спеціалізовану компанію. Такий значок можна побачити на нашому популярному вітамінному спреї Bingo Hair Cosmetic.
(Open Flame) Символ відкритого полум'я, який, швидше за все, ви побачите на дезодоранті або інших будь-яких аерозолях. Поява на упаковці символу полум'я означає, що вміст легко спалахує і його слід тримати далеко від джерел тепла та вогню.
Євразійська відповідність (англ. Eurasian Conformity, EAC) - несе докази того, що продукція, пройшла всі процедури підтвердження відповідності, що стосуються нормативних документів чинного Євразійського Союзу та проводиться відповідно до вимог, встановлених регламентом.
(Fluid Ounce) – часто такий символ можна побачити на упаковці з парфумами, він позначає об'єм цього засобу в рідких унціях. Для того, щоб перевести його в мілілітри, необхідно помножити цифру перед знаком на 30.
Різні Екосертифікати зображені на товарах, які відповідають багатьом екологічним нормам. Таким чином, споживачі отримують прозору інформацію про вміст натуральних та органічних інгредієнтів, які використовуються у продуктах.ВIO – інгредієнти, повинні бути позначені у складі зірочкою (*).
Хотілося б підсумувати і сказати, що на існуючому ринку є ще багато інших значків, але ми постаралися перерахувати більшість тих, які миготять найчастіше у нас на очах. Тепер ми точно будемо набагато спокійнішими, адже ви вже знаєте, що означають найпопулярніші символи на упаковці косметики, і тепер з більшою корисністю для себе та для навколишнього середовища використовуватимете нашу продукцію.